MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

5års kalas och möblering

Kategori: Allmänt

Då var det dax. fira tösen på lördag. Hon fyllde ju 5år för 2v sedan och nu blir det ett litet kalas med de närmaste.
Hemmet ser ut som ett krig. Mått dåligt som fan. Måste ju bygga en möbel och inte kunnat göra det hittils,sen bli d bra.
Bjuden på middag men jag hinner inte..Hinner inte med något...Tiden går för fort
Älskar dock min underbara tös som fortfarande är så lik mig..Vi nästan till och med fiser samtidigt. Vi har exakt samma humor,samma ironi, samma allt. Hon överaskar mig ibland med frukost på sängen. Så jävla underbar.
Och jag har pratat med dagis, hon får inte växa upp och börja skolan. Nej,hon ska gå på dagis tills hon är 18:)
 
Man märker en del vuxen beteenden nu. Man får INTE pussas på dagis..nej nej.. "FOLK KAN JU SE"
Hemma är det skillnad.
Snart ses man bara då och då och hörs knappt av. VILL HA MIN BÄBIS TILLBAKA