MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Varför åker folk kollektivt när de har bra lön?

Kategori: Allmänt

Ja,man ser ju arbetarna vid busshlp på dagarna....alla de tusentals som ska till jobbet...med buss/spårvagn
Varför skaffar inte folk körkort eller bil??
Det kostar-....Jo,men tid kostar oxå....
och kollektivtrafiken är inte gratis.
När man har möjligheten,varför inte??
Jag skulle aldrig klara mig utan bil. När det tar mig 5min tilll skolan, men 30min med buss...klart jag väljer bil?
Kostar mig nästan 30kr att åka buss....men 5kr med bil?
sån frihet...och slippa allt folk..USCH...Jag har svårt för folkmasssa...svettas,svimfärdig....
vissa kanske gillar det....jag vet inte...men jag känner dock ingen..för alla klagar 
"ÅH,jag vill till IKEA..MEN det tar över 1 h dit..."
ja....du har haft möjlighet till körkort,men du sabbade det...som en del gör..