MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

MetalTown

Kategori: Allmänt

Då var d Metaltown...jag fick vara chef. Kändes väldigt givande. Ansvar över de andra,hjälpa, bestämma mm.

VIP häng på nätterna. Bra band,underbart väder,massa folk man kände. Glada miner.Och så sov man i bilen.
Ja,man får plats med en 110 madrass i den,så man får gott om plats.
Tält ville inte. Värmeslag.

Träffade en gammal vän som jag pratade ut med ordentligt. Jag var sååå saknad..
Jaja...
Sen var d huset i Landvetter där jag är nu. Vi har hittat på massor. Badat,fiskat,grillat,Varit på busland,lekt,solat.
Haft det kanon. Trodde aldrig i mitt liv att vi skulle klara av varandra. Jag o Janne.1 hel vecka. Men d gick skit bra. Kanon sammarbete.

Imorn ska jag hem.
Kom hem idag för att hämta papper. Öppnade dörren o där satt killes bästa polare.. Haha..
man fick en chock.
Sen iväg o hamnade på bushuset. Jag fick mest passa barn o väska.
Imorn blir d en öl sen tillbaka till vardagen som jag längtade efter för 3v sedan.