MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Jul Nyår=Svin influensa

Kategori: Allmänt

Ja,jul=piss,som alltid. Bråk med lamm...om 15minuter.Helt otroligt
Firade dock lite hemma med brodern Ray. Blir alltid vi 2 under jul. Tösen var hos sin far i 2v..jag hade henne i 2v innan det. Meningen var ju en resa under jul o nyår,som så klart sket sig. Sen hade jag väl svininfluensan,som halva Gbg. Nyår o dagarna innan låg jag hemma i 41C feber o skakade som ett löv. På nyårsafton låg jag i min svettpöl tills jag skärpte till mig på kvällen,gjorde nyårs mat och gick ut och tog en öl med Björken.Överraskade AK samtidigt med en blomma.Sen dansade jag till Gangnam Style. Sen hem. Jo,men d var en kul nyår på sitt sätt.
Sen har d varit lugnt o stilla. Bråkade med Björken,som sa 2 meningar som gjorde att min självförtroende sjönk ner till botten.Inom 1h.Fel sagt,men jag tål inte fel meningar.
Sen har d varit jag o Ruby hemma o tagit d lugnt. Vistelse på Akuten 3ggr till det.Min handled. Plus fått göra över 20 prover.Får se resultaten när de väl e klara.
3 läkare,3 helt olika meningar.Helt otroligt.2 som sket i mig och den sista som tog mitt besök på allvar.Sjukskriven till fredag iaf.
Ont i hela kroppen med. Ner i ryggen,gör ont att skita.Sant. Sen min ständiga värk i rygg o axlar.
Imorn skulle vi till huset men ena ungen e lite snuvig och då är det tabu med besök. Kopplar inte.Aldrig gjort.
Så vi åker hem till Janne ist och äter lite soppa o umgås.Länge sen nu.
Ne,nu ska jag återgå till mina apelsiner och tvn,för att sen sova. Har ju sovit sjukt dåligt sista månaderna.
Men nu när tösen e här e d bättre.Slipper ständiga oron över 1000 saker. "kom hon till dagis?" "Kom hon hem"
d e ju ca 100km varje dag hon åker,inte konsigt att jag är orolig.
Plus att hon alltid bara vill vara hemma med mig.Inget dagis.Vara med mamma. För här e d bara hon o jag.
Plus alla underbart fina kommentarer...."Mamma...du e söööööt"
Mamma...du e snyyyyyyyyyyyyyg
du e coooooooooooool...
 
ÅÅÅÅh...pussgurka