MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Skola-Söka-jobb kurs /Egypten

Kategori: Allmänt

Jaha...då sitter man här...skolan..söka jobb kurs...jag-ensam i en sal,min egen lärare då skolan inte har plats för mig.så jag kom försent....4h.Sov inget inatt..somnade 6....men vad gör det?
Jag har gjort detta 1000ggr...därför tar jag det inte så allvarligt,för det jag gör här e d man gör hemma. Och de som är här söker inte mycket. De sitter därute och fikar.Från morgon till eftermiddag. En mötesplats. Alla är över 50, och här sitter jag.Ett litet lamm.
Snart kommer min handläggare,sen sticker jag och hämtar tösen.Blev bjuden på middag ikväll,men jag har 1000 saker att göra. E bjuden på Sushi imorn på dagen.Mycket nice.Sen en resa till Egypten. Känner mig som en hollywood fru som inte behöver göra mycket.Man bara får....Men skillnaden är att jag har svårt att ta emot för ångesten kryper in i skinnet på mig. Jag måste alltid ge tillbaka. Även om det bara är en middag,så har den middagen inneburit massa pengar för mig som jag kunde lagt på annat.Den middagen är stort för mig,men en vanlig liten grej för en annan,men för mig är det stort.