MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Roseeee Tattooo

Kategori: Allmänt

Ja,inatt som man noll....trallade i ca 3h på den jävla låten om och om igen i skallen,när jag låg ner i sängen och ville sova....
FY FAN
La mig brevid tösen,men där kan man inte sova för allt snarkande som jag måste ta itu med...Jag,jag,jag...
Varit och hjälpt AK med tapetsering idag,mönsterpassning.
Hon hade noll koll..men vi fixade det.Blev skitfint och tapeten var dagens populära samtalsämne på Fb idag. SIlvrig dödskalle av blommor och fjärillar...
Fick mat, barnvakt av Björken. Herre...Tösen ville dit redan i morse,sen ville hon inte åka hem. Björken gillar henne skarpt. Han saknar sin son,så nu fick han lite barnsällskap. Film på en 60" och popcorn. Klart hon inte ville hem:)

Fick 2 presenter idag med...Coola örhängen och en ascool tröja..Jo,men tack,inte varje dag.
Imorn blir d läkare sen fixa lite hemma...

fy fan vad jag har ont i kroppen,och feed up med myndigheter
och feed up med folk som inte tar tar i saker,som att fixa sig pengar på ett eller annat sätt ist för att leva på andra och vänta på bättre tider..
 
 
Och nu kom den jääävla låten tillbaka....
 
ROSE TATTOOOOOOOO