MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

FAS3

Kategori: Allmänt

Jag vet inte många, i princip ingen som är för det där med FAS3.
Kostar samhället massa pengar,och de arbetslösa kommer ingen vart. Företagen tjänar massa på det men inte de arbetslösa.
Det jag gör nu har jag gjort 1000ggr. Sitta och söka jobb.
Jo,tack.Jag vet hur man gör. Jag vet hur man skriver cv,jag vet allt det där.
Vad jag vill göra är att plugga upp betyg, gå kurser så man kommer nånvart.Men det går ju inte. Jag får inte plugga upp betyg så länge jag går fas3.

Mycket märkligt
 
Nu sitter jag här. 
Ont i ryggen,kroppen av de här tråkiga stolarna som man ska sitta vid 8h/dag.
Ont i ögonen av att stirra in i skärmen.Jag hatar datorer. Sitter knappt vid det hemma ens.
Så jag förstår inte hur man kan bli tvingad till att göra nåt man verkligen inte vill.
För detta är inte jag.Jag vill göra annat.Men vad?
jobba natt...plugga upp mina betyg.Vara kreativ,göra olika saker varje dag. inte bara stirra in i en skärm