MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Bus/Taco/lunch

Kategori: Allmänt

Igår bjöd jag Björk,hans son o min unge till Buslandet. Så fort vi kom dit ville ungarna hem...

NEJ NEJ...4h ska ni vara här.Punkt slut. Lite gnäll och 30min senare ville de inte gå. De lekte så fint i 4h. Svettiga båda två. Jag fick en stor kebab tallrik...Herre...aldrig ätit sån förut....
Tiden gick fort. Jag bad ungarna att inte störa oss dvs att de skulle LEKA,inte hänga med oss. Och så blev det. Och så kul de hade.
Och de kramades, lyfte varandra,jagade varandra. Hon ser vekligen NYKÄR ut...och lite han med....Lyckliga. Pratar om honom HELA tiden....Sött.

Idag sitter man i skolan. Vår chef slutade idag...Jaha..
Sen blir det taco kväll med bästa vännerna och alla våra 5 barn. Full rulle som vanligt. Vi är inte de där som sitter hemma hela tiden och kollar film. Vi umgås med våra nära hela tiden. på kvällen och morgonen är det mor -dotter tid. Annars e d vän tid.Passar på,för en dag kanske det tar slut. En dag sitter man där och är ensam. Vad vet jag?!?!?!
Imorn blir det lite städ, sen träffa Ruby på kvällen. Blir kramkalas. En av mina bästa vänner jag inte sett på så länge...
Då kanske jag får min glädje tillbaka. Jag har ju varit så nere d sista. En helt annan person...Inte jag. Men det blir så när man umg¨s med folk som inte mår bra. Det smittar av sig.Och jag känner att jag inte behöver det där...depp perioderna.