MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

UNDERBARA JAG

Kategori: Allmänt

Varför får jag inte unna mig att vara underbar? En underbar vän,en underbar tjej. Söt och go.Störd,men underbar?
Jag försöker ta åt mig allas ord,för jag får höra sånt nästan varje dag.
Varför ska just tjejer kasta skit?
Avundsjuka. Kan inte se det på andra sätt. Jag förtjänar ju detta.Eller borde? Borde väl alla som har ett gott inre?
Ja,jag har alla mina gamla vänner kvar. Jag har nästan alla mina ex,dejter kvar.De saknar mig,de hör av sig.
Ibland i smyg,vilket är tråkigt.Så ska det inte behöva vara. Jag e ju kanske en sjusst kompis som ställer upp?!
Mig vänder sig folk till. Vad är problemet? Alla borde ju ha bra vänner,som ställer upp,som jag gör.Som öppnar min dörr...varför denna hat från ytligheten? Och varför tar jag ens åt mig?
VIssa gånger stärker det mig...för d e till 99% brudar...vilket betyder avundsjuka...på vad vet jag inte.
På att jag har kvar mina vänner sen 90 talet? Vilket betyder äkta och bra vänskap?Från båda sidor...för jag tycker så klart att de är underbarast.