MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Svek

Kategori: Allmänt

Mitt i allt det underbara,hade jag för övrigt en trevlig vecka,där jag lärt känna Björk lite mer.Han jag ska åka på resa med. Träfat folk jag inte sett på ett tag. Fått en stor kram och ett "saknar dig som fan".Värmer.Varit på Ikea med Lammet....överraskat mamma kl 7 i Gårda när hon skulle ta bussen (ja!!) till Ungern.Fick vakna vid 6..men d var d värt.
Samtidigt som jag idag blev sviken av mitt ex,som älskar mig mer än nån annan gjort. Det har varit titt i min telefon,i min dator. . Och det är INTE OK. SÅ jag tackade o sa hejdå..i princip. Och nu sitter han där,gråter.Jag har gråtit i bilen,på väg hem från e underbar middag med bästa vännen o våra kids. VI hittade gamla kort från 90talet..Så kuuuuul.Studenten mm....Och så kommer man hem till ett helvetes smsande,fram och tillbaka.."förlåt"
"kan inte leva utan dig" förlåt igen...och just nu hjälper det inget. För alla vet...att jag svarar om nån frågar mig nåt.Om han skulle frågat,skulle jag svarat. Gjort så ont.Tilliten...Och just nu behöver jag ingen kompis som kallas svek. Ändå är jag orolig. kommer inte kunna sova. Älskar ju honom enormt.EN av de få som kommit mig så enomrt nära,som känner mig in och ut.Som jag bara kan rapa o fisa ihop med i timmar. Som vet hur jag är.SOm jag kan vara ledsen med eller dra idiotiska skämt för. Han som kan skratta med mig eller åt mig. Men ger mig en kram och säger att jag är störd på ett underbart sätt. Han som inte ser mina skavanker utan mitt inre....Som tycker jag är sexig fast jag själv tycker jag är ful..och menar det.
Och nu mår jag dåligt för att han inte orkar med nåt,jag känner skuld...oro..."tänk om...."
Känner skuld för att min tös inte mår så bra innerst inne...Hon vill bara vara hemma..och titta på mig.Se på mig. Nån sorts oro.Att jag ska försvinna.Vet inte var hon har fått det ifrån. Men hon vill aldrig till dagis,bara vara med mig.Och se på mig,och älska mig.
Den kärleken kan inte beskrivas...Och den kan ingen annan förstå,förutom en förälder och dess barn.
Men imorn blir d iaf dagis,eftersom jag ska till arbetsförmedligen. Sen blir d grillning i huset,överaska mamma eftersom hon kommer hem på torsdag. Och 2,5v kvar,sen ungern.
Just nu vill jag bara ligga,omhållen i dagar.I Tystnad.I en avslappnad tystnad,där ord inte dominerar.Där ord inte existerar.Bara ligga o känna värme...
 
/9805