MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

födelsedags firande

Kategori: Allmänt

I torsdags firade jag mig. I tysthet. Bjöd de 3 äldsta vännerna. Plus en ny. Men hon kom aldrig. . Visste det. Litar mer på gamla vänner som ställer upp. Sen kom mor o hennes gubbe. De stannade som vanligt mindre än en timma. Var fullt ös här. Och min mor klarar inte av barn. Så de stack. Sen när nästan alla drog kom Björken över. . Och herre vad min tös dras t killar. Min kompis påpekade det oxå. Igen. . . Ikväll var vi på middag. Haft en kul kväll. . Bättre än igår då jag var irriterad o arg. . Skulle träffa ett ex ikväll men fick ingen barnvakt. Får se han nästa vecka. Han vill oxå en del. Åh! Dessa män. Och då menas inte Sex. Annat. Iaf . . Imorgon blir det Ikea. Jag o björken o våra barn. Sen ska jag fika i Landvetter sen hem o diska o kolla film med Björk. .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: