MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Biggest Honour/Hata mamma/Valborg

Kategori: Allmänt

I Torsdag förra veckan fick jag äran att vara med på en förlossning. Det där som är det mest intima man kan vara med om. Det mest utblottande.
Jag har ju väntat i veckor. Sista dygnen sov jag NOLL. Sen var det dax. Mamman ringde o sa att jag borde komma hem t de...bara vara där ifall vi måste in. Där satt jag...där satt mamman o där satt min kompis.Krystade o hade ont. Jag insisterade på att åka in.DÅ var hon uppe i 24h av värk. Jag insisterade.De hade ringt sjukan men fick ett nej. Jag bad mamman ringa igen o överdriva. DÅ fick vi ett JA,på sjukhuset som för 1h tidigare var full.
SÅ vi kom dit. Och ja,det var dax. Satt i förlossnings salen,jag,vännen o mamman i 5h sen kom bebben.En tös.Jag filmade,tog kirt,grät,var stolt,masserade.
Jag var så jävla stolt. Utan bedövning så fixade hon d.Utan massa skrik.Shit vad duktig hon var. Och jag var den enda som grät...förutom bebben då...
Var där på lunch idag...o diskuterade. Att hon helre ville ha mig där än pappan. Kändes fint att höra. Nej..detta lär jag aldrig glömma.Medans stackaren krystade satt jag o mamman o snackade skit om ett o annat. Jag kan verkligen vara mig själv. Hon har ju känt mig i 17-18år...SHIT.
Jag har varit med om dödsfall o födelse i den familjen. Varje år skuckar jag påsk o julkort. Varje år får jag samma tillbaka.
Ne,d var en ära. Igår var andra kompisen här,o ska väl till de snart igen.När bilen väl e klar. Så ont i magen av det där. Och pengar. Jag ligger så enormt back. Försörjer 3 pers.På mina knappa 8000.
Magkatarr på detta.Jävligt jobbigt nu. SRF sket sig oxå. O inte mycket till förståelse där inte.
Nästa vecka blev jag bjuden på fiske o tält. Men eftersom jag har 10000saker i hjärnan nu så skiter jag i d.
Plus en kille som e svartsjuk.
Igår fick jag hem tösen.
"HATAR MAMMA,vill till PAPPA" exakt samma visa som när hon sak till sin pappa..."HATAR PAPPA"
SÅ jag tar inte åt mig. Vet att hon bara är vilsen o förvirrad. Vill ha en familj inte 2-3-4. Hon vill ju bo här,med oss. Och så säger hon nog där med. Usch..stackars liten....
I Måndags var d valborg. Ute o härjade.Satt med stammisarna istan o tjötade.Trevligt som fan. Sen drog alla till RB...o där satt jag solo...Satte mig på Lilla london o fick snabbt sällskap av Ruby,Roffo,Matte o Osten. Osten..den där..DEN DÄR. han fick mig att gråta. FIck en lång kram...EN känslig kram. Var länge sen vi sågs...innerst inne har vi nog saknat varandra en bra del.
Yeye...
Ska försöka sova nu.
Snart fyller tösen år,och jag vet inte om jag vill ha min mamma här. Hon har sårat mig mer än nån kan göra. Pratat med flera om detta o jag har helt rätt till min reaktion.SKönt att få hört d.
SÅ ne..jag vill inte träffa henne.
//7312

Kommentarer


Kommentera inlägget här: