MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Vår trött-ångest

Kategori: Allmänt

Nu e d vår...eller nåt...o jag e så fruktansvärt trött.
Har iofs tagit sömnpiller en gång o sovit ut,plus att läkaren gav mig visst morfinmedicin...jag som trodde d var alvedon. SÅ jag har fått sova ut ganska bra.Men ändå trött. Dock ej på nätterna.Då e jag igång.
Helgen var kanon. Grill o film i Landvetter,lördag-SOV,fastän jag skulle ut. Orkade inte.Hade ont efter operationen.Jag orkade helt enkelt inte.
Igår lämnades mini:( Massa pussar o kramar fick man...hon ville inte att jag skulle gå. Shit vad stor hon e.4 år snart.
Snart e d slut med kramar,pussar,sova brevid. Ångest varje dag.Vill inte att den närheten ska försvinna.
Snart himlar hon med ögonen,rymmer hemifrån,skaffar kille,säger till mig att hålla käften.
Usch...vill inte.
Måste till läkaren oxå. Hon snarkar ju för jävligt. Och hon gick med på det,på 2 villkor.
Ingen DUM KILL läkare, och mamma o pappa ska gå med. Happ. Ska prata med pappa sa jag.
Förstår henne...de 2 största tryggheterna.
Happ...Igår hade jag en mysdag..Hångel i timmar i soffan. Bara hångel.Myspys.
Plus så kollade vi på PARTAJ o Karatefylla:)
Idag har jag gjort NOLL...sovit.
Imorn blir d myspys igen.
Onsdag blir d en liten förfest hos mig. SKa träffa en vän som saknat mig i massor:) Naaaw
Sen vette fan..vet att jg hade nåt planerat under helgen.Men vet inte vad.
/6230

Kommentarer


Kommentera inlägget här: