MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Sviken

Kategori: Allmänt

Känt mig lite sviken i veckan. Av 2 pers...varit oehört trött oxå. Bara legat som ett kolli..
Klappad på huvudet o bara varit.
Sen svek jag en kompis jag skulle lunchat med Jag somnade,o där stog hon o väntade utanför restaurangen.Ångest??NEEEEdå..
Men hon fick en bra kompensation. Hämtades o kördes till Ikea sen hem. Alla var nöjda.
Nu ligger jag hör,klockan e 5.30...sovit halva natten,nallen har pipit o ringt hela jävla natten. Fast folk vet att jag har haft sömnproblem. E lite irriterad.
SKulle ut o öla med 2 pers jag inte träffat på väldigt länge men jag somnade.Ångest,för d skulle gjort mig skitglad.
Det e ändå folk jag umgicks med en del förr. Och d saknar man ju lite.
Nästa vecka blir d Lammöte. Vill få ett o annat förklarat för mig.
Sen ska jag möta Chefen på TOyota då jag känner mig blåst på servicen.Mmmm...nervöst...lite granna.
Och pengar pengar...Nu ligger man 2000kr back varje månad. Vet inte hur detta ska gå.
Fått för mycket bostadsbidrag för 2år sen o nu ska jag betala tillbaka 2000kr i 4 månader. Japp...
Vet inte hur detta ska gå alls. Soppa varje dag i 4månader. Jiha...
Och Mustasch spelade ikväll me..jeje
Varit väldigt deppig idag...känns mycket som att bara för att man inte vill till ett visst ställe så duger man inte. Då e man out of the game....Ologiskt.
SOm det mesta i livet. Få jag litar på,men d e så för de flesta. Orka rinte med folk som blir sura på MIG nör d e de som gjort nåt fel...o det e lättare att skylla på andra,än att erkänna
/6337

Kommentarer


Kommentera inlägget här: