MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Naken fisk mus och inbrott

Kategori: Allmänt

Jaha...då var man en del hemma alone förra veckan. Sen storstädning på fredag dag.För på kvällen firade vi modsommar hos mig. Jag och 3 till. 3 tjejer o en kille.Björken. Dansade halvnäck i värmen.
Han tackade mig i flera dagen efter den bästa midsommarn nånsin. Ja,vi hade kul. Vi hade VÄLDIGT kul.
Sen stack vi ut på stan,vilket alla ångrade.Skulle stannat hemma. Jag o Björken drog hem ganska tidigt på morgonen.
Lördag var d bara att vakna till liv,ta ett bad och dra till Belse.Jag kom dit ganska sent men Herre....bästa natten i mitt liv på länge.Kände kanske 30pers,mest från förr. Jag mådde jävligt bra.Alla kramar hit o dit.Ne,d var en enormt lyckad kväll,vilket alla höll med om på hemsidan.A night 2 remember.
Sen mötte jag upp Lammet o tog taxi hem. Han däckade på 1minut.
Söndag.Upp o hoppa. Ska aldrig mer dricak öl...tänkte jag i soffan hela dagen tills nallen ringer
"Ska du med o kolla på matchen o ta några öl??"
MEN VAD FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Jaja....DONE. Satt på Queens sen Chears. Sen kom Ruby och de fick för sig att ta med mig in på RB. Jag ville verkligen inte. Men blev tvingad. GIck in,satte mig och bartendern skakade på huvudet.
Just innan jag gick till övervåningen kom Lassie och gav mig en kram. Med alla tankar i huvudet fattade jag inte vem d var förrän lite senare. Min Lassie...min gamla ängel...:(
Gick upp och då kom ju en annan bartender och sa "jag e hemskt ledsen men du får gå"
Som jag misstänkte. De jag var med pratade med de innan och de förstår inte heller riktigt o tycker d e orättvist men de får inte göra nåt eller säga nåt.
Annars får de sparken. Jaja,jag fick gråt attack,och alla vi 3 gick t babar.Som vanligt. Men d e ju där alla stammisar hänger ju...oftast.
Hade kul. . Klockan blev 3,mc donalds en stund o larvade oss sen hem.Jag o Ruby gick hem. GIck fort att komma hem. Sen har d bara varit Landvetter o fiske...Känner en sån jävla frid...slippa tänka. Fick ett husdjur oxå. Musen GLenn som besökte oss på nätterna.UBERSÖT.
SÅ jävla fint där...stå o fiska o grilla o spana in alla flygplan på väg att landa. Jag e i himmelriket där. Byggde till en hylla i vindskyddet o gjorde om den till en 2a. Skitmysigt:)
-sopsäckar som vägg,en hylla av trä jag hittade och 3 små ljus.MYSFAKTOR
Jag brukar alltid stå för eld,mat o byggandet:)
Tror fan att jag e en man.
Igår lånade jag en hund oxå. Why not. Hon har ju tråkigt hemma....Varit en skön vecka.Men fan ingen fisk.NE...e skitsur.
Igår kom vi hem på morgonen.GIck o la oss direkt. Sen upp på eftermiddagen för att packa och dra ut igen.Kommer ut till bilen.INBROTT.Krossad ruta mm...MEN VARFÖR????
Så...3000kr fattigare blir man nu. Men varför?????
Så jävla less på att tjuvar inte tänker...Gör inbrott i rikemansområden,men inte här!!!!!!!!
Nu e klockan 5...ska nog ut och rasta hunden. Helgen e fullbokad. Som vanligt.Jag e ju saknad,Jag tar vara på d oxå.En dag står man ensam. Och nästa vecka kommer min bäbis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
/8541

Kommentarer


Kommentera inlägget här: