MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

MetalTOwn

Kategori: Allmänt

Då börjar mitt liv åter bli lugnt.
Haft fullt upp med tösen o vännerna.
Sen Metaltown där jag jobbat ett par timmar...ca 15
Lärt känna en massa folk.
Sen blev det till att tälta o njuta.
Underbart väder. Underbara band. Träffade massa som jag kände. Hamnade Backstage på VIp avdelningen på fredag natt.Hade asball. Kände ju nästan hälften där. Lördag var d ganska dött där så jag gick till tältet vid 2 o la
mig.
Ne,men tältandet o drickandet under tältet med underbara gamla vänner var kanon!
Sen blev det söndag.Vi väcktes i tältet kl 12 
"Campingen stänger klockan 12" säger de..jag kikar långsamt ut o inga tält kvar framför oss. Nervös som fan. Sen ställde jag mig upp o kollade runt. Ja,de flesta hade ju dragit hem ja.....Jag tog några sopsäckar o fyllde med saker folk hade glömt. Som ett nytt tält. Lämnade kvar min för en annan som var snyggare o i princis oanvänd. Sen hittade vi solstolar,madrasser mm...NYA
Plockade 2 påsar med flis. Kanon till grillning ju. Hade även med mig pressenning t festivalen. Det sattes upp innan regn o under den satt vi 7pers o hade kul. Jag e en underbar campare.har alltid massa bra saker med mig.
Sen hem o äta sen bara sova.
Idag e d måndag. 2v kvar tills tösen kommer hem. Saknar ju ihjäl.
Kickade ut mitt sällskap idag.Jag har lixom inte råd mer nu. Plus att jag vill vara ensam ett tag.
Lägenheten ser ut som ett vrak. Stressad över det som faaaaan. Ska väl börja fixa imorn.
Jag som ville ut o fiska
/8383

Kommentarer


Kommentera inlägget här: