MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Fiske/Grill o flytt till hus

Kategori: Allmänt

Underbara Daniel (Fisken) tog mig ut på fiske och grill i skogen vid en sjö. Var där till 2 på natten. Hade askul.Ville inte hem. Och jag vill dit snart igen. Fiske blev d i 30minuter ca,sen grill,skratt o mat. Han bjöd på mat och jag bjöd på underhållning. Eller ja...jag var mig själv.Och så bjöd min mage mig på underhållning. EN dålig underhållning. SÅ det blev till att halvsitta i skogen ett tag.
Sen blev det Skåne. Jag bor här i ett stort hus med tösen.Utan tv och internet. Men jag tog med mig datorn,och whala så hittade man internet.4 Free.
Idag var vi på Bo Ohlson-Typ Ullared.Fast större kändes d som.
Imorgon drar vi på loppis med min far.
Käkade god middag hos far och hans fru.Sen busade alla runt.
Igår blev jag riktigt irriterad på 2 pers som trakasserade mig på min mobil. FÖr att de "antog" en sak.
Underbart. Behandla mig bra,så behandlar jag bra tillbaka. Men att börja ett sms med "Vad fan...."
Det är inte OK. Plus några påhopp när man aldrig ens pratat med mig..Nej,usch...INTE OK....
Så nu är många otroligt förbannade....Sista jag vill lixom. Jag känner för många,och för många ger sig inte. Bra på många sätt. Men jag klarar mig själv. MIg sätter man sig inte på. För då jävlar....
Och det vet alla....
Nej,igår var fan inget bra. Men nu skiter jag i vilket.
Nu ska jag glo film sen nana. Kollade på Svensson o Svensson filmen inatt...Kanonfilm!
Skulle hem på söndag.Men nu vette fan....Drar hem till en annan polare nästa vecka....Oxå ute i skogen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: