MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Deeemark

Kategori: Allmänt

Jaha..då har man inte gjort annat idag än suttit o väntat på tösens samtal 18.30...väntade o väntade...orolig.
Sen 40min senare så kom samtalet...ÅÅh...
Sen senare blev jag bjuden t danmark imorn. Ska tydligen bli asvarmt,så d blir en dagstur. Vi e 3 men jag ska nog sola för mig själv på däck. Laddat ner en del filmer till mobilen så d blir en del film.
Och jag sak upp vid 6...alltså om ca 3h..och vad gör jag? Lagar mat.Jag e knäpp.Ja
Fick ett infall.
Kyckling i öl,kryddor o krossad chips ovanpå. MUMS.Den blev just klar. Och jag insåg just att jag borde verkligen sova.
VERKLIGEN.
Blev nästan bjuden upp t strömstad under midsommar oxå.Ja...nästan...Fin tanke dock.
Jag blir alltid lika glad av att få spendera högtider med familjer.
Har hänt några ggr i mitt liv,men alldeles för få....
Fredag vet jag inte vad jag ska göra.Städa....WOW
Lördag e d väl party..ev...sen blir d fiske på söndag kväll
Jag har allt med mig i en stor väska,som skulle lätt räcka till 1 månad i skogen. Till o med diskmedel o tvättbalja.
plus en massa överlevnadsprylar.jag har allt. Haft skitkul av att kolla runt o köpa (från kina så klart)
Enda jag behöver e en mini yxa och en spade,sen har jag ALLT
Ne,nu blir d vatten sen nana.i Ensamhet.Så skönt
/8426

Kommentarer


Kommentera inlägget här: