MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

God natt

Kategori: Allmänt

Har haft lite fullt upp för bloggen. Spenderat tiden med dottern,vännerna,han den där o haft en del att göra.
NU e d lugnt..köpte ett hemmabilpaket idag...O jag e så JÄÄVLA NÖJD...Fick ner priset rejält...till 600kr o ljudet e GRYMT bra.
Sen har jag varit på rättegång idag. Herre vad tråkigt...En som var mordmisstänkt.
Och åklagaren förklarade varenda sak 50000ggr...Ena polisen somnade,några av oss höll på...så jag drog i pausen (efter 1,5h)
Imorn ska jag dit igen....Snark...Måste ha med mig snacks...
hehe
Min tand sket sig igen..Fyllningen ploppade ut.Tanden som e kvar-kanten- e sylvass o skär in i min tunga hela tiden...Blod hela tiden o ett stort sår. Kan inte äta o spec inte dricka för då kommer tungan åt enormt. GE MIG EN TANDLÄKARE....
På onsdag e d sista dagen på skolan...Tråkigt som fan. VI ska fika sen bye bye.
Torsdag får jag ett kärt besök..Efterlängtad som fan....
O nu ska jag försöka sova...Blivit sms trakkad hela kvällen så jag e lite förbannad.
5487

Kommentarer


Kommentera inlägget här: