MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Veckan som gick

Kategori: Allmänt

DÅ var man knappt hemma.
Sov hos en kompis,grillat,fiskat,badat i havet (JAG!!BADKRUKAN NR 1), solat massa, bränt mig.Varit på middagar.Ungarna har lekt.En hel dag med husvagnstvätt.Jag har mått bra. Under helgen var jag och Björk i Trollhättan på Knorrfestivalen.Mötte roligt folk.Hade det bra.Vi sov sen i min bil.En halvkombi.Ingen trodde d skulle gå.Men det gick,och vi sov fan bra.
Denna veckan var man barnfri,men ändå inte.Ställde snällt upp med att passa 2 ungar. Gick bra. Vi e på samma nivå..Haha..5 och 8år.
De testade mig..OJ,vad de testade mig.Men de gjorde som jag sa..
Sen har vi varit och storfiskat i båt. 16-00. 23.00 fick kompisen en fisk.Herre vilken lycka. EN gädda blev det.
Sen var jag tvungen att dra ut igår,här hemma o fiska.I oväder,Åska,blixt,spöregn.Men ja...jag bara SKULLE.
SÅg en fisk leka i vattnet.det var allt.WOW
Ikväll blir d Slottskogen.Jag o Jess.Lite öl o snack.
Imorn är jg bjuden på middag...Men jag vill helst skippa maten o dricka öl o prata.Om Ungern. Ja..Jag o Björk drar till ungern nästa månad. Vi känner inte varandra så väl.VI e lika men ändå olika. Jag pratar mycket.Han känns lite svår ibland.Nykter.Men d blir bra.Längtar som fan.
Nu blir d vila...Jag e trött som fan nuför..Ont här o var.
Drömde för 3 dagar sedan att Illern jobbade på dagis. Vaknade upp o garvade i timmar.Hahahaha
/9011

Kommentarer


Kommentera inlägget här: