MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Kallt

Kategori: Allmänt

Haft en fin vecka,lugn o skön. Sov ut inatt för första gången på månader. En hel natt. WOW
Igår var jag o 5 tjejer i slottskogen. Asnice. Min tös gick iväg o lekte självmefter 1h....tog henne 1h,men shit...märklig känsla. De e så självständiga.
Men jag var jätte stolt.Hon lekte själv i 2-3h,och kom till mig varje halvtimma för att kolla läget o visa upp sig. Bra där.
Nu har jag betalat alla räkningarna. Hmm....113kr kvar. Jobbigt detta....Märker mer o mer att det gör mycket på räkningen när man e 3 pers,även om den 3e inte gör mycket i hemmet...d syns på räkningen iaf.
Bilen ska fixas oxå. Bromsbackarna bak,och bilen har körförbud om 5dagar.Ja..lycka t...med påsk o allt.
Och jag som ska ha tjejfest på söndag....10tjejer-grill-fest utan killar.Nice
Lördag blir d Landvetter med bästa vännerna o grilla.
Idag blir d mat hos Janne.
Nästa vecka e jag redan fullbokad. Haha..lät roligt,men ja..så e d

Kommentarer


Kommentera inlägget här: