MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

FAIL

Kategori: Allmänt

Födelsedagsfesten var kanon..Mycket skratt...ca 20pers. Sen drog vi t stan.Igår var d samma igen...Fick pratat med en kille jag skulle på dejt med...för ett tag sen som inte hörde av sig. Han vågade inte...haha
Hade jätte kul i början av kvällen...sen blev allt fiasko för min del. Sänktes rejält...Grät som fan. Idag med...Satt vid busshållplatsen och bara grät. Vill vrida tillbaka klockan. Allt var ju så bra förr. Nu är allt fel. Och allt är mitt fel. Fick ett långt mail om att jag ska skärpa mig mm....Och jag skrev ett långt mail tillbaka. Får väl se vad svaret blir. Ne,jag mår så jävla dåligt att jag bara vill spy. Jag är som jag är,och vissa kanske inte har fattat det,och då växer snacket och allt blir fel. Blev så arg igår att jag skällde ut en kille och ville få honom portad (han började iofs,hällde en öl över mig från ingenstans)Då jävlar hämtade jag vakten som sa till honom. Bråka inte med mig.
Samtidigt som man är tuff är man liten som en mus.Jag sänktes rejält igår,kände mig så liten.Men kändes som att jag inte togs på allvar.Fastän vi pratade ut såg jag massa hånskratt. Usch...hjärtat slår i 1000..mår illa till max,tycker synd om mig själv just nu...jag har trott att jag e en bra människa,men så fel jag hade....i deras ögon iaf...Nu bli d snabb bad sen stan. Måste ta en öl och lugna ner mig. Kommer inte kunna sova på länge nu...Ångest...för vet inte vad egentligen...att jag ses som en hemsk varelse,fast jag inte gjort nåt..."klagat" på en sak...d e allt...men d e väl bara att säga t mig en gång ordentligt,jag menar ju inget illa...säger bara saker andra vill säga men inte vågar. Jag undviker en del och det förklarade jagi mitt mail. Jag känner mig i vägen för de. Bara jag säger ett ord blir d fel. Så jag undviker. Och ja,jag tog bort en kille från FB....för att jag blev ledsen...för att jag fick känslor o det gjorde så ont i mig att se den människan med brudar. Jobbigt....Och jag har varit feg för att säga till...för jag visste hur d skulle tas. Jag var feg och så blev allt "drama"...men jag undviker så jag inte ska märkas. Jag ska sluta bry mig.Har ju kul ändå,men ibland växer en del känslor....nu vågar jag inte höra av mig heller...kommer jag inte göra.Kan inte med,fast vi kommer att ses där vi hänger.Går inte att undvika. Men jag gör som jag gör...Stället är stort,man måste inte sitta nära. Usch..jag mår dåligt....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: