MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Underbart

Kategori: Allmänt

Igår skulle några hem t mig...men de bangade,sen blev jag ledsen o stängde av dator o telefon....10min senare knackar d på dörren...Björnen....han var orolig för att jag bara försvann från världen...haha...gullunge....inte varje dag sånt händer...Låg där i linne o morgonrock. Han stannade kvar här o vi drack lite o pratade hela kvällen...sen vid 1 blev jag trött o bestämde mig för att nana. Upp tidigt..kunde inte sova..men sen somnade jag om gott. Vi satt o glodde tv o retade varandra när mobilen piiper till..."Vill du med till amon ikv?" ja,skrev jag...vad kostar skiten?"NADA"..haha...jag blev bjude på amon idag då...vilken fin söndags överraskning.
Jag som skulle storstäda o handla o tvätta för imorn...Ja tösen blir 3år..lugnt firande med lite folk....Även köpt en fin grej på blocket som jag skulle hämta idag..Men ne...Körde just hem Björnen och nu ska jag inte ut på vägarna,.Det regnar. Jag åker INGENSTANS....vägrar...e för rädd...fortfarande..
Mötley i bilen på högvolym..."jävla pudelrockare" får man höra...haha
Så nu blir d till att fixa till sitt fula tryne o bege sig till stan för att ta en öl...sen Trädgårn.
Jag har wunderbara vänner....
Börjar känna mig snygg...haha...fråga inte varför....d bara känns så...
Herre..tankade bilen i Frölunda...14,29kr....fick en chock...Och rösta gjorde man inte heller...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: