MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Tvärslut

Kategori: Allmänt

Sov noll inatt...satt uppe till 3.30,sen kunde jag inte sova. Väldigt jobbigt...
Idag var jag hemma och tog det lugnt. Kändes behövligt. På e.m. drog jag o Myran och solade...får man ingen sol uppifrån får man fixa det genom en väggkontakt.
Sen åkte vi till Landet. Hämtade saken jag glömde och hälsade på mor.
Snart dax för ett litet sömnpiller. Vi åker långt imorn och jag måste vara pigg och utvilad. Annars åker jag ingenstans.
Och självklart fick man en gratis festivalbiljett idag. Till WCR. Att folk inte kan höra av sig tidigare?! Blev även bjuden på en stor fest som är imorn...och det sas oxå ganska sent,till alla.
Yeye
Ska diskutera vidare här lite sen nanadax.
Natti natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: