MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Vill slå nåt

Kategori: Allmänt

Fortfarande irriterad i huvudet över en viss person. Vill ta tag i personen o skrika ett SLUUUUUTAAAAAA o LYSSSNAAAA...
Sov länge igår...14...somnade 4-5 dagen innan....Har svårt för att sova...16 hämtade jag tösen...
Herre,vad kramar man fick...o en massa "jag älskar dig o mormor" o inga mer...strange...men klart man växer som mamma när man hör sånt....Hon släppte inte taget om mig igår...
Men iaf,den där personen...som jag e så enormt ledsen över...
Skulle dit igår egentligen,men jag kände inte för d.Skulle bara bli massiv bråk. Så jag drog hem till J ist. Länge sen...
Fick god mat. Ungarna lekte sen började hennes spy. Jaha...magsjukan tittade fram o för oss var det bara att åka hem...eller ja,vi drog till Sisjön o minglade runt o hade kul.
Folk tittar ofta konstigt på oss...men varför får jag inte leka kurragömma med min dotter i en affär för?? d e ju kul?Folk e för jävla mogna o fina...
Sen hem..o tösen vaknade skrikandes efter 3h..happ...hon ville sova tätt intill...Happ...orkar inte med detta igen...så d var bara att pussa sönder,säga fina saker o lägga henne. Nepp...funkade inte...Hon ville inte släppa mig.
Visst e d mysigt,jätte mysigt,men samtidigt e d jobbigt...Och jag oroar mig lite för hur d kommer att bli. Inget jag visar för henne...verkligen inte...Men när hon inte e med mig tänker man ju lite...Gös så ont i mig att hon ska flytta IGEN...o såå långt borta...d e så taskigt...på så kort tid...Ok,att hon ska bli storasyrra...d e inget man kan göra mycket åt,men en flytt kan man fundera över iaf...
Pratat en del med en väldigt nära vän till mig...deras barn fick uppleva en separation o en flytt på kort tid,precis som sessan...Och ungarna mår skit hos just bara mamman....där man känner sig tryggast kommer allt fram.
Usch...jag e stolt över min tös...Väldigt stolt...för hon e grymt tuff. Tycker inte bara jag...så klart...
Ne,nu borde jag sova lite..somnade efter 4..
& så ska jag checka in alldeles strax:)
Fan vad vi längtar:)
Och så ska 2 polare ev flytta till Grekland....jiha...då blir d besök t sommaren då:)
O JAG SAKNAR MIN HUND...folk frågar efter henne hela tiden o d gör oxå så jävla ont...för jag frågar ofta efter henne,men får aldrig svar tillbaka...d gör ont..
Ne,nog om han...orkar inte ens prata mer om han/de....skänker aldrig en tanke åt de...d e bara nu..pga dessa "glada" nyheter....haahahh

Kommentarer


Kommentera inlägget här: