MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

JAG ÄR BÄST

Kategori: Allmänt

Mycket som hänt...haft ett aktivt socialt liv i 1v...varit sambo i 1v.
Varit önskad,älskad o uppskattad.SOM FAN..Fått 3 stora kramar av en som ignorerat mig i 6månader...Bara så...Och varje gång vi ses nuför e d "kommer du imorgon?? jag behöver ditt skratt o leende" Och det är inte bara han,det är många andra. Fina (nyktra sms)"du är bara bäst" "dig kan man ringa när som på dygnet,du finns alltid där" mm..."du e söt" och "jag saknar dig"....
Men ändå....så har jag varit depp idag. Plus så kom dottern som var på jobbigt humör.Stackarn var övertrött o gnällig Bara att ignorera skriken. De slutar ju.Och sen kom ett "förlåt",och jag förklarade att man inte kan hålla på att skrika,gnälla mm. Man kan inte klaga över maten som serveras. Och till slut blev ju allt bra.Så här brukar hon aldrig vara med mig.Mot mig gnäller man inte...man skriker inte.Man PRATAR.
Jobbigt att jag bara har henne till fredag. Blir tufft.Tösen ska på bröllop.Nej,det är inte hon som ska gifta sig nej:)
Det är ett par som jag parade ihop..till slut.inte till 100% kanske men hjälpt de på traven med 80%. Varit orolig för resan ett tag nu...d e väl 600kmx2...jag e nojjig...halsbränna till max.
Imorn ska jag träffa Daniel,en kille som jag lärt känna för ett tag sedan.Han ska hjälpa mig att kolla igenom min bil o ev fixa den. Nice...Gratis...Fast vi inte ens känner varandra...Blev jätte glad.Och han kommer till o med hit för att kolla.
På kvällen ska jag träffa Mirre o äta glass i stan. Och prata....
Saknar Lassie,Ak...som jag såg i helgen,men gick förbi. Lassie har tjej,vilket är jätte kul,visste ju att han skulle vara före mig,men blir han singel ska vi gifta oss:) Jag har en plats i hans hjärta,stog d i smset...Men njae...känns inte så iaf.
och lammet har hört av sig en del...jobbigt d med...sa ett hejdå idag. Hoppas han fattar...
O en Iller som jag börjar vara på igen...fast allt blir bara fel för d e inte på d sättet...Jag vill bara krama han o kunna prata som han gör med alla jag känner....o som jag gör med alla han känner...blir så jobbigt varje gång..Jag orkar inte med d....men d hela misstolkas o missuppfattas. Jag är inte kär i nån...har varit intresserad av en,men en kompis fick honom...haahaa
Är det därför jag e depp idag? livslusten bara försvann...Puff,borta...Sov knappt nåt inatt heller...4h sen rastlös i kroppen o jätte trött...Fruktansvärt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: