MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Politik

Kategori: Allmänt

Alla får ha en åsikt,jag har min,du har din.Jag lägger mig inte i din,och du lägger dig inte i min.Du kanske inte gillar min o jag kanske inte gillar din.Alla e vi FOLK, folk med olika tankar,värderingar och filosofier.Ingen kan tvinga oss att ändra sida,välja rätt eller fel.Vi väljer det vi står för,annars vore det fel.Att klaga på andra skapar all krig vi har och all bråk.Alla kan inte tänka lika.Det vore helt fel.

Märker hur folk klagar på varandra nu apr. SD.Och vad kommer det att hjälpa??Förutom massa bråk...Vad mer?
Jo...mer popularitet åt SD.
Folk skriver "Känner du nån eller du själv,som röstat på SD,ta bort mig från din vän lista"
Jag menar...ORKA?! Snacka om diskriminering??

Många röstade på de för att invandringen ska begränsas,många röstade på de för att de tycker de hade en del bra åsikter. Alla partier har sina bra o sina dåliga sidor. Jag röstade på en viss, fastän jag inte höll med om allt de står för,men de tilltalade mig mest.

Men får inte folk tycka som de vill?? Varför detta hat??
Undrar ibland vilka som är rasisterna egentligen...jag skyddar ingen.
Men när man kollar på vilka som bråkar mest,som avskyr mest,som vill döda mest,så undrar man...
ne,jag orkar inte...
blir bara trött på folk...

Men jag undrar vad folk tänker när jag säger så här:

1miljon....ger du den till en invadrarfamilj med 4 barn under 1 år,eller ger du den till din mormor o morfar,farmor o farfar under 2år,så de får ett bra liv?

D var pga sånna tankar många valde Sd. För sverige HAR inte hur mycket pengar som helst...d funkar inte så...man kan inte hjälpa allt o alla. Ska inte min mamma o pappa komma före invandrarna?? Så min mor kan få den sjukvård hon är värd? Att min dotter ska få den skola och trygghet hon är värd? För det finns inte mycket pengar som sagt,och det tas för mycket från gamla o unga.

Jag säger inte att jag röstade på SD....Men jag håller med om en del saker. Och det gör väldigt många...som absolut inte har med rasism att göra...finns alltid nåt i vilket parti som helst,som du kanske hatar,men nåt finns d alltid som du håller med om?! Men tydligen får man inte tycka o tänka som man vill...man e dum i huvudet...Ska rösta på KD nästa gång...e du nöjd då??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: