MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Jävla hisingspack

Kategori: Allmänt

Haft en trevlig kväll hos Jan.Åt min plommonpaj..utan socker..Mums..syrligt o gött...Sen hem.
Efter några timmar försöker hisings hårdrocksfolket att para ihop mig med en kille...Haha...inte haft så här kul på länge...Har sett han några gånger,för han bor nära,men ingen jag har kollat´in direkt...jag kollar sällan in folk. Typ aldrig. Den enda jag har var David...
Ni e för roliga M,M o K...
Mona...du e rolig...o Kent...hahaaha
Ne,d var en kul kväll framför datorn...
Fast..jag kanske inte ens e singel? de försöker iaf...haha..jag skulle på fest hos han tyckte de.Muhaha...ja,iofs d e ju bara att gå hem om jag får panik.

Ne,åter till Kent o tjöta lite...o skratta vidare..

Pratat med Petter i skövde...kanske blir en tur dit IGEN snart..phuu

klockren mening:

man ska vara solbränd anorektisk och gå på anabola


30min senare:
Prat om allt möjligt o en jävla Iller kom upp i tankarna..Bläää...ikke bra att prata om sånt här...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: