MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Död bil

Kategori: Allmänt

Var på BIF idag...skönt att prata ut.
Sen blev d panik från mamma pga tvätten,gråt o skrik...hehe
Sen lunchade vi på Backaplans buffé...5/5 poäng...Största buffén i stan..o så jävla gott.
Sen iväg till Högsbo,hämta folket o sen iväg till Landvetter...fikade. Efter 1h satt jag mest vid datorn..sociala jag:)
KOm hem nyss...Eller ja..1h sen..fixa o grejja med bilen...med batteriet på o hög musik. När jag skulle parkera om bilen var den död....Mitt fel:( O jag som ska t stan nu...RB..
Och ingen som kan hjälpa mig....eller ja..jag vill inte fråga andra helst...men nu så.. hjälp e på väg iaf...Stan sen ev. körtedala en snabbis. Herre...genomsvettig...
Stressat som en idiot.

Imorgon blir d gruppfoto med sessan ,mig o mor...hon ville ha en familjebild med sig nu när hon ska vara andra sidan jordklotet.

Sen blir d en öl eller två...På onsdag blir d öl med gubben Ray.Hoppas jag
Stressad över att jag snart ska börja jobba me...blir en jävla massa kaffe där juuueh

Xxxx
Adiösss...

Och glöm inte att INTE ha på batteriet för länge i bilen...D kan sluta illa:(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: