MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Nazist

Kategori: Allmänt

Kul med en kille som e nasse men hälsar o kramar om en asiat.Ja...han kan inte bestämma sig säger de...eller sa de.
Lite komiskt....eller ja..väldigt komiskt.

Han var inte så poppis igår. Inte många som ville prata med han...jeje...hälsade på mig o sa "d e ju du ju" jupp sa jag o gick..
Vad ska jag säga? Ne..d e inte jag...
Han tycker ju ändå att jag e en idiot,så

Tänker mycket på en person...som jag saknar...mycket....jobbigt sånt där...

Ska bli skönt att byta ställe snart...vi sa d..jag o Karl...dax att gå vidare.ja,tack.

Fan vad jag vill till Ungern o gadda mig nu....Bara Kristian bestämmer vad han ska ha så drar vi...blir 4 dagar.Jiha...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: