MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Sege dagen

Kategori: Allmänt

Ja..igår så blev d IDOL o sminkning...sen fick Hästen låna min bil tills idag,så jag fick skuts t sticky:) Mötte chefen o hennes bästa vän...hängde med de lite..herre vad full chefen var..haha....sen kom Andreas mm dit.Mötte en gammal vän som jag har varit ovän med..Nu e d dock på neutral nivå. Jag var saknad. Får se hur d blir.Får prata ut.
Tiden gick för fort på Sticky..jag drog efter nån timma..vet inte ens varför...hmm..Drog till Rb..mötte Lassie...Men jag pratade tydligen inte mycket med honom utan med massa annat folk....hmm..jag minns knappt nåt.Jobbigt.Och jag drack knappt nåt.
Men kul hade jag. Fick sällskap hem av MrNiceEyes..han fick en macka serverad vid ankomst:) han var ju hungrig:)...Var mysigt som fan. Min nalle pratade hela morgonen och d fick jag höra hela dagen sen "du har vänner du"...d har iofs han me...och en underbart skön inställning till livet..Förstår varför han e en idol:)
Vi gick upp 15...Sessan kom 16...Jag fixade mat,sen kom Hästen o lämnade tillbaka bilen.
Han underhöll o lekte med Sessan...herre vad hon blev kär i honom. Haha..vi glodde tv o jag var allmänt död o seg.Han drog vid 22...o jag har i princip bara chattat sen dess...o ätit lite.
Undrar om mina däck blir fixade imorn..ska till mor på e.m.Och Toni har inte hört av sig...inte jag heller t han..hade totalt glömt d..får fråga Roger ist...

Ne,nu ska jag mumsa i mig Billys Pannkakor..mums...med extra choklää på...sen nanadax..
Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: