MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Lång dag

Kategori: Allmänt

idag me...solade på gården hela dagen,min kompis fick solsting så mötet med mitt ex sket sig...Blev ledsen..men hon kunde ju inte hjälpa d..Istället för 19 åkte hon hem nu...23.30
Toni kom på besök me...Vely nice:)

Imorn e d torsdag....repetera senaste dagarna med gården och folk...sola...Sen kommer Pål o stannar som vanligt 2sekunder...sen fredag e jag bortrest o umgås med folk jag inte sett på 1år...stannar till söndag...undrar vad jag blir tvungen att göra på kvällen då...Beror på min partner in crime...haahhhaa

ne,men fredag,lördag,söndag blir nog trevlo....på fredag blir jag o Sessan även bjudna på restaurang....herre..d var lääänge sen jag gjorde sånna saker...

Och inom 1v har jag en bil..Frågan e bara vilken..
JOHAN HJÄLP! iofs så e han nog trött på mina bilprat nu...
Skulle jag o pål bli ihop skulle d bli en rav4...men d får bli nåt annat...
Skulle behöva 800kr tillbaka för bilskatten me...men d ger han nog mig inte..
Orkar inte tjata heller...Men jag har ju inte bilen nåt...den e ju inte min sen long time...fast jag har lagt ner min själ o mina pengar där i...men jag vill inte "låna" nåt som egentligen e mitt o som han alltid har..

Och augusti ska jag på Europaturné...eller ja...resa i europa...4 pers ihopträngda i en bil.Skulle jag o pål vara ihop skulle jag o han fått köra min bil...Men men...Fast ja...man vet ju aldrig...
Måste köpa hndsäck imorgon me...14kg i en cykelkorg..Ska bli enormt spännande måste jag säga...cykeln kommer att tippa frammåt..så istället för två hjul kommer jag väl åka på ett hem...

Undrar hur min vecka framöver kommer att se ut..alltså next week.Inga planer på nåt än...men d hade inte jag för denna veckan heller..o ändå fullt upp.
Men ja...d blir nog en del intriger som vanligt..haha...
Killar e svin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: