MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Tillbax

Kategori: Allmänt

Legat hemma sjuk och hostat ihjäl mig. Så det blev etylmorfin i tisdags..Höll i sig i kroppen tills IDAG..elt otroligt. Körde till Erikshjälpen igår,sen hälsade på Henke på jobbet...efter 20min klarade jag inte av att stå. Sen fick jag för mig attdra till Jan oxå...Bullar o vatten gjorde mig lite piggare.
Sen hämta Sessan på dagis o hem o sova....

Idag sov jag till 12...duscha o drog till Kortadala o hälsade på Sara. Sen kom Martin dit.
Sen hem,hämtade sessan och bara var hemma. Pål fick för sig att städa o göra fint. Jag e chockad.
Fiiint hemma...o luktar gott...
Imorn ska vi till Järntorget o glo kläder,sen kolla på en lägenhet vid 17..sen drar han till Lerum o jag ska vara hemma med hunden..
Heeela helgen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: