MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Jävla A

Kategori: Allmänt

som höll mig vaken till 4-5....chattade länge inatt...tiden bara försvann... Sessan väckte mig vid 10...sen somnade jag till vid 16...hon halvsov brevid...Hunden lämnades oxå...satt o tjötade ett tag med exet..som berömde min hall:)
Imorn blir d bilförsäljning av vår gamla bil...mycket minnen med den bilen..
På kvällen fick jag oväntat besök av KarL...stannade till midnatt. vi glodde film o käkade skräpmat..
Sen fick jag leka chaufför i 10min me...tjänade 100kr:) JAG E GLAD...
o d e fan snökaos ute...inte kul att köra alls...o så ska jag köra hit gamla bilen med sommardäck...vill ikke..tyckte jag kunde komma dit med vinterdäcken men han orkar inte sätta på de...jaja...o jag orkar inte bråka..o han vägrar köra med den med sommardäck...så jag måste...han har velat sälja den länge...men ja...d e så mycket skit emellan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: