MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Varför?

Kategori: Allmänt

Så började HAN prata med mig idag....jag som lagt dig på hyllan...för ett bra tag sen. Varför började du prata med mig för? vad vill du??
Och varför så tyken,varför tjafsa? Varför så bitter?? på mig?? Jag har inte gjort nåt. Bara haft en känsla.
Du o jag kommer aldrig att ses ändå.....du vill ju inte. Så jag la ner dig.
Och du fick reda på varför....o du höll med...jag e värd nån som vill.
Nånstans kommer du ändå att finnas kvar...för du fick mig att le...massor.
Vill du mig mer,får du fan visa o kämpa. Vet dock att d inte blir så.....i know how this story ends...
i always know..how every book starts and ends...and it´s scary..cose it´s always right...



Tack Tuppen för frågan "Redan uppe??" klockan 12.25...hahaa...den frågan får jag på morgonen av mina närmaste...haha...jag går faktiskt upp 9:)



I´m looking at you through the glas,don´t know how much time has past....-bra skit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: