MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Trevligt

Kategori: Allmänt

Igår tog jag o AK en öl på stan. Kände inte en käft där,men vi satt o snackade en stund. Dock kände jag att ölen inte var så go...kunde druckit vatten ist. Men jag drack en för Ann-sofie:) Hon blev glad o lullig...hehe
Sen blev d Donken....KYCKLINGVINGAR o 2 cheese:) sen hem o leka med hund.


En sak jag inte förstår...varför folk ljuger..
Jag ser igenom så lätt...o skrattar inombords. Och ändå fortsätter de...Den ena känner mig väl...alldeles för väl...så varför ljuga när jag ser igenom d hela? För att inte såra?? Men oärligheten,lögnerna är ju det som sårar mest.

Usch..jag gillar ärlighet.


Ne,folk..ikväll blir jag bilägare:) Firade det med 1L shake...min frukost o lunch. Anders ska köra mig. Tur för han..hehe
Men innan dess ska jag tvätta klart, dra t stan o möta AK en stund,sen blir d samtalsterapi kl 15.
Och den där jävla Småland (mens)...den kom idag?? 2v för tidig..Hmmm...har blivit konstigt d där...1v för tidig varje gång..Fattar noll...Ni män ska vara glada att ni slipper detta. Pms,godis sug,humörsvängningar (vilket vi har annars oxå...jag vet) blod, SMÄRTA mm...Listan kan göras lång....:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: