MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Trevligt igår

Kategori: Allmänt

Igår efter att jag lämnade Sessan åkte jag till statoil o fixade betalning mm. Allt blev mycket dyrare o komplicerat.Så jag ska klaga.
Sen tog jag en promenad till dagis,och jag o sessan åkte till stan o mötte Jan. Köpte nudlar. Och 4 av nudlarna var tydligen gröt??? gröt med fisksmak. Fy fan....jeje
Sen gick vi runt på kalaset. Letade ballonger.Hittade inga. Satt vid bältesspännarn o glodde folk. Var bakom storan o lyssnade på musik, gick till trädgårdsföreningen o kollade teater...efter 5 min drog vi...hehe
Mycket trevlig dag. Gick nog 1mil igår. Känns i benen idag.
På kvällen pratade jag med tuppen...ganska länge. Sen blev jag bjuden till fredrik o kolla film nästa vecka. Skönt att komma från krogen o göra nåt vettigt. Vi har inte träffats innan men d blir nog bra. Han e ganska enkel o störd.
Idag måste jag storstäda för under helgen sover kanske en killkompis över.Han ska även kolla bil åt mig:)
Så några gånger detta året blir d väl en tur ner till hans hus o uggla.Komma bort.
Du slipper inte mig K.:)O jag slipper inte dig heller..Vad fan...hehe

Ne,ska dricka upp mitt kaffe,lata mig lite till. Sen dra till Emmaus o kolla stövlar till Sessan. Blött ute o hennes stövlar e 2storlekar för små...

Inte hört nåt från exet heller på ett tag.Hoppas han lever.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: