MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Trevlig dag

Kategori: Allmänt

Var hos Läkaren idag...Han skrev ut voltaren o bad mig återkomma efter nån vecka...jag har ju ont ju...jaja..Sen kollat bil hela dagen nästan,sen tagit en stoooor promenad till Coop på backaplan...ja,d e ju hela 1km dit...lååångt..hehe...glodde runt o köpte mat för 2v:) inkl ett paket cigg...Pratat åter igen med Zooaffären,hälsat på Matte,o 2h innan hans tjej.. Hårdrockens mecka här ju...alla vet vem alla e. På gott o ont.
Sen hem o städa,laga mat som Sessan inte ville ha...yeye...hon fick macka.
Efter d kom mor o Anders..vi fixade försäkringspapprerna...Phu...Nu e d bara o se vad som händer o sker.
Vid 18.30 kom KarL..satt o fikade i några timmar i köket,sen hade vi Komedi kväll:)
Robert Gustavsson i 1-2h...o lite annat smått o gott...fram med chipsen o göttade oss. Jag satt i min soffsäng o bara garvade med hunden brevid.
Fan vad jag vill gå på Stand-up comedy....har jag velat i många år nu iofs,men detta året ska jag fan göra d.

Fick trevliga mess...o tydligen ska jag t rb på onsdag...VILL INTE...vill verkligen inte. Men d får bli så..fast jag ska bara vara ute i 2-3h,beroendes på hur d kommer att gå. Men man ska ju upp tidigt....
Sen blir d Diamond Dogs,Babar,Lilla london o sticky för min del. Skulle även på bio med Rb folk,men nu kan inte han...för han måste träna...just då...men han kanske fixar d ändå...män o träning...suck...

Ne,åter till facebook o tjöta med en kompis,sen boka en hyrbil.
Och jag fick bekräftat idag att Ungern sket sig...så jag får vara hundvakt i 2v sen...Men jag vill ändå ta flyget ner o vara i Budapest några dagar..blir max 1300 med flyg o hotell.Nån som e på?? Lite spontant så..komma bort lite.
Jag ska gadda mig där.

Blev just erbjuden att åka med i en Alfa....:) jag e på...om jag får köra:) Lovar att inte krocka med ett berg!!haha

O så fick jag reda på att min keps blev räddad av Andy...Sicken kille...tack tack

Och Jan..e så jävla lycklig för att du e d...seriöst.
Och imorgon kommer Kai kanske förbi..nice


Time 4 a smoke and sova säng..soffa..eller soffsäng i min ensamhet..

nehä...fick inte...telefonen ringde...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: