MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Trevlig dag

Kategori: Allmänt

Vi vaknade 10..haha..fick ringa dagis o säga att vi e sena. Vissa ungar vaknar 6,o min vaknar sent:)
Vid 12 drog jag till Jan. Fick god lunch. Satt o tjötade med Carro o Sandra. 11 åringar. Och de tänker som mig. Diskuterade killar. Ganska kul,för de hade samma åsikt som mig...ang en viss IDIOT.
Vid 16 hämtade jag Sessan,sen lämnade jag henne hos Petra o Roger, för att bilen skulle lämnas tbx. STRUL där precis som vid hämtning. Fattar inte....ska dit igen imogon o betala,men d blev mycket mer än vad vi räknade med. Jag kommer att klaga sönder mig sen. Inga problem.

Nu e jag hemma...har tråkigt...ensamt. Men ändå inte. Längtar t lördag,o sen söndag:) KALAS:)
Och nästa vecka...kanske en dejt?!....fast ja....han vill..jag vill...bara kanske...jo,men jag kan inte sitta hemma o vara singel hela livet. Vill ju ha d där...fast jag e så kräsen.Men sen e d d,jag har varit på dejt 2ggr i mitt liv. kommer inte ens ihåg hur man gör. Haha...men jag ska vara glad att nån vill ta ut mig ens...
Har snöat in mig för mycket på en person,men d e släppt nu...

Dags att glo bilar....som att d inte e d jag gör 3h/dag
Har för många krav...
-Ej äldre än 2000
-Färddator
-Rostfri
-Nybes.
-Vinterdäck
-SERVAD,full bok
-Larm
-HELST VVt-i
-Manuell (helst tack)
-Minst en 1,8a:)

o helst en toyota eller WV
Hittade ju en förra veckan,men nu e den ju såld....hmmmmm


.... o GAIS grejjen skiter sig t helgen...vi e kvar i stan o firar en viss person...blir nog Dubliners..till att börja med iaf. Sen ev. Lilla London/Dingo...
Och om 1månad ska jag ha fest hemma...jag fyller ju år:) Skickat inbjudan till en del,men inte alla. Hoppas d blir som d brukar. FYLLA O SKRATT..Hoppas gamla exet o de andra kommer..Vore skiiiitkul.
Bara wiin som fattas...men men...den e ju way gone

Guns´n roses i högtalaren..drömma mig tbx till "the old days":)

2 Bra låtar i en bil att lyssna på:

Condemned Until Rebirth - Hatebreed (previously unreleased)  ------Besatt av låtfan
Snap - Slipknot (previously unreleased)

Fast d e låtarnas fel att jag körde i 170

Kommentarer


Kommentera inlägget här: