MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Lipstadiet

Kategori: Allmänt

Känner mig som en dålig mamma....verkligen.
D e väl mitt fel att hon inte kan sova. Allt jag gör e väl fel. Så tolkar jag d hela.
Jag e bara en kass människa som inte får leva o ha kul.
Och så får jag frågan "lämnar du henne ensam när du går ut?"

Öhm....VA??????????

Jag fäller små små tårar....istället för att bara knipa käft o säga att jag ska söka hjälp o inget mer så kommer detta...
Jag har nog med skit i mitt liv.
Vänersborg sket sig imorn me...

Fick skit för att jag tog med sessan t rb kl 8...men herre.....d var inte så att jag var ute o festade??? Folk anar inte hur många bebisar man ser 22-23 på nätterna utanför rb..promenera med mamma o pappa..D E MÅNGA!!!
Och jag var där för att lämna ett par viktiga saker. Herre gud...d e inget jag gör varje dag direkt?!

Tack Tuppe för samtalet!Guld värt..Och Marc oxå. Och Petra x 2....o Johan. Hehe...bra o komma på andra tankar.
Om en vecka kommer min familj hem...ska bli såå skönt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: