MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

drar

Kategori: Allmänt

härifrån...snart
Pallar inte att vara hemma.
Jag började visa svaghet igen...gråter...sprutar...så jobbigt att se oss 4 ihop.
Och få reda på att du ska flytta...antar att tjejen ska me...och mina vänner e fly förbannade..Alldeles för tidigt..att blanda in sessan i d hela....Och jag får höra d hela tiden av alla...vilket gör mig bara enormt ledsen...

Jag skulle fan aldrig flytta ihop med nån efter 2-3mån..bara så...snacka om osjusst när man har en unge inblandat. Förvirra henne mer.Fastän han bara ser en glad unge hela tiden. Som en killkompis t mig sa...Han får nog igen d sen...o hon verkar inte må bra hos mig..så nåt e d ju.

Ne,jag e super ledsen...ångest igen...Vet inte var jag ska ta vägen....inte alls....
Jag vill bara ha en familj,som jag sa t dig....krogen e ingen familj...bara tragik....
Ne,fan ...tårarna rinner...och vem fan bryr sig??? Ingen Kropp..(no body)

Onsdag blir d samtalsterapi....ska bli spännande.

Adios adios.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: