MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Leka lärare

Kategori: Allmänt

Skola,som vanligt,fast jag har varit lite lat med det.Känns lite förnedrande att sitta här om man ska vara ärlig.
Idag hade vi fotokurs,och jag förundras över dessa kurskamrater som ställer lite dumma frågor (för att vara 2013)
 
"Om man ska ladda kamerans batteri och tar ut den,då försvinner väl alla bilderna??"
 
ÖHM..NEJ???? 
och 10 liknande....
 
Jag var tyst och antecknade fint,sen sa alla att de ville ha mina anteckningar.
Så jag fick agera lärare,ren skrivit allt och delat ut till eleverna.
Nu blir det kaffe sen hem och äta.
Haft en ok vecka hittils,med Ruby som hjälpt mig massor hemma,sen bara slappat.
Ikväll står middag på shemat sen fredag-lördag LANDET!
Ett kärt återseende....ser ju aldrig min andra bästa vän....så tråkigt och tragiskt.
Den andra ser jag jämt.
Hittar på saker,ses för varandras och ungarnas skull...