MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

1v....blandat med massor

Kategori: Allmänt

Har nog gjort lika mycket på en vecka som kanske andra gör på år! sant. Upplevt massor.
Samtidigt varit ledsen inombords...saknar kärlek, sex och massa till.
Gråtit,varit olycklig.samtidigt som jag har haft jätte kul...
Fått en present.Den dyraste hittils.Ångest...hela tiden ångest för saker jag får. Inte för att det är mycket. Men ändå..ångest.Pratat med mina vänner om det och de säger samma sak :"Tacka o ta emot"
Jo..men...mmmm
 
ist för TACK så säger jag "men oj....du ska få pengar för det"
fast det är en present. Men jag kan inte ta emot vissa saker....
 
Men ja..då e man hemma...efter en vecka fullt med massa saker. 
Längtat sönder mig efter min tös...
och även längtat sönder mig efter 3 personer. 
Nästa vecka blir d vänner,hämta katt,åka t mor o gratta henne,gå till Bushuset,träffa en gammal vän jag inte sett på 1.5år...
Nice...
Nu ska jag försöka hitta nån mat.borde packa upp...
Och om 4v e d dax för äventyr igen...2v semester i värmen..:)