MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Igår o idag

Kategori: Allmänt

Igår var d Jönköppe. Vely nice. Fan vad den staden e fin... Sen fick jag god mat hos Macro.Sen iväg till stan o köpte mig en tröja,sen raka vägen hem. Rammstein o Slipknot på maxvolym i bilen...Att högtalarna fortfarande funkar...Hemma tog jag mig ett bad sen ut på stan.
Blev full..haha..för full...på slutet. Men kul hade jag.Mötte en tjej på toa som tyckte visst om mig..haha..fick en lapp i väskan med hennes namn o mail....hon var lebb....Och sen Illern....sitter framför i timmar...men jag kunde inte titta...känner bara hat....den dagen jag dör e han den första som kommer att fira med glädje..
Jag skulle vidare till Lilla london,men jag pallade inte d...
Köpte mig en meny på Donken,sen tog jag taxi hem.100spänn..o då var d inte svart taxi. Vågade inte gå hem själv...Jag som inte alls har råd med allt detta nu.

Idag blev jag väckt...tog ett bad för att koppla av så ringer självklart mobilen 3ggr. Var chaufför åt P. Var runt på backaplan,och nu ska jag till Högsbo o krama mina kära vänner.Ska även få mat:) Skönt att slippa laga mat...
imorgon blir d massa körande igen...men jag ska få mat o fika:) Bra d:):)
SUSHI:)
Sen på kvällen ska jag väl ut med T.Tror jag...får la se...

o jag e bäst på att göra bort mig...men jag tycker d e ganska kul...eller ja...sånt som kommer att saknas om några år.

Haft stickningar i handen hela dagen...skit jobbigt...o armen me..

Ikväll blir d städning, bokläsning sen ett sömnpiller...Jag e super trött,ser ut som 55,för jag har inte sovit på 3v snart...Ser fan hur sliten ut som helst....jag e inte snygg-söt-vacker nånstans utan ful-blä-trött med en snygg kropp...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: