MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

MILF / Viktoria

Kategori: Allmänt

Ja,igår drog jag ut med Lillis.Satt o tjötade,tog några öl. Mötte Alex,hängde lite med honom o han bad mig att ragga lammkött...Haha...han trodde jag var 26..o när jag sa min ålder sa han "DU E EN MILF"
Haha...sen så raggar jag inte,så d sket sig. Blev en del slagsmål o skit igår. Kul att d händer saker...
Blev lite arg på Viktoria...skitzo...ibland e d "heeej..hur e d" andra sekund e d tvärtom..fick utskällning framför mina vänner för att jag gick över repet.Vad fan...men vi garvade på bra sen...de tyckte som mig.Löjligt.Jaja...

Men ok..jag e en MILF. haha
Poliser överallt...gick ut o köpte cigg,o d var poliskontroll på avenyn. Hmmm...
Sen hem o sov. Sam hann hem före mig o tog min säng...jag fick lägga mig på soffan på rummet.Sov äntligen bra.Vaknade 11.30 av att nallen ringde...Morsan kom förbi o hämtade en grej.
Sen satt vi o tjötade o kollade tv. Han var helt fascinerad av min brasa..haha...jo,den e fin den.

Gårkvällen kändes meningslös...igen..fast visst..jag hade kul..fick massa shottar i baren...o en komplimang av bartendern...Naaaa...

Wajtan festen resulterade i att alla gamlingar kom t rb...kul mix...50% 18åringar o 50% 40+...
Jag o Lillis var de enda som var runt 30.
Om 1v har jag min fina fest...och imorgon har jag fullt upp..IGEN...12 till jobbet,14 på terapi,15 hämta sessan,15.30 hämta tårta sen Mediamarkt o hämta mobben sen Ikea...Fullt upp...tisdag blir d tårta o fira Rocky som blir 1.

Åh,vad jag saknar min tös....
Och om 3v drar jag på semester...Undrar hur jag ska göra med tanke på att jag ska jobba.....
Och sen Ungern oxå..Kristian ville hänga på...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: