MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

FACEBOOK, RÖVBOK,KLAGOBOK

Kategori: Allmänt

Loggade in för jag hade visst massa meddelanden väntandes på mig.
Hjärtklappning,ångest...så jag svarade på 3 saker sen UTLOGG.
Kollade snabbt igenom rull listan om vad folk kommenterat/skrivit sista tiden och det är mest tragisk...
"Jag är depp"
"Sjukhus"
"Jag är bakis"
"Jag super"

VEM FAN BRYR SIG????
Seriöst talat...e du på sjukan?? jaha??? måste alla veta att du har psykiska problem?
De flesta vet ju det redan..OCH INGEN BRYR SIG IAF..förutom genom en "gilla" knapp eller en kommentar,som ändå är opersonlig. Nåt som är personligt är ett samtal eller sms.

Är du på Östra och gör XXX?
Måste alla veta att du är där men inte avslöjar VAD du gör där??
Öhm...Som att gå på bio utan att säga vad man ska se,men man skriver om d flera gånger...HMMMM

Folk lägger upp bilder på helt ointresserade saker som mat,en ölburk,en pizza

JO...JAG VET HUR DE SER UT!

Folk har verkligen inget liv....
Det har verkligen jag!
Och jag hinner knappt med för jag har alltid saker att göra..Som att umgås...MED RIKTIGA MÄNNISKOR!
Tar vara på livet...vännerna och familjen.Viktigaste man har. Folk går miste om en del när de mest ska sitta och uppdatera sina meningslösa saker på nätet. Jag kanske är gammalmodig,men MÅSTE alla skriva om ALLT???
JAG ÄR INTE INTRESSERAD för 5 öre. Därför är jag inte inne heller....USCH...
Folk bara spionerar på andra..mer än så e d inte.."Vem har det mest intressantaste liv?"
INGEN???
Ne..jag brukar träffa mina vänner utanför skiten och prata...bara vi..ingen ska behöva rota i vad vi har för tankar,vad vi har gjort och vill göra..
 
.
Nu vet jag hur min framtida man ska vara...
 
AMISH!!
(skojar lite..lite)

Hell YEAH!

God natt