MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Full of surprices

Kategori: Allmänt

Igår överraskade jag min kille genom att sno hans nycklar när han var på jobbet och åka hem till honom för att göra om hans lägenhet.
För man kan säga att det bodde mögel familjer där. På kastrull,tallrikar,kläder mm.
Ja,e man hemma så där 1v per halvår så...
Jag handlade tyg på Ikea och massa små saker. Hans lägenhet såg ut som en kille som e 15 bast och bor hemma. Det hänger flaggor på väggarna,tshirts mm
Jag möblerade om.Klädde om möbler,målade om d mesta,fixade filt,kuddar. Gjorde om hela badrummet.Gjorde egna tavlor mm.
Och han visste inget,för efter jobbet skulle han ändå iväg på middag och jag skulle på Självförsvarskurs.
Idag skulle vi dit ihop men jag sa att han kunde dra dit efter jobbet så kommer jag sen. 15 vaknade jag och 7sms...
Med 1000 tack och en kille som satt i sin lägenhet lika chockad som en 3åring när tomten kommer.
Sen åkte jag hem till honom och lagade middag.
Allt detta för att hans mamma kommer på måndag. De ses 1g/år och hon har aldrig besökt honom i hans lägenhet fast han har bott där i 3,5år. Hon bor låååångt härifrån.
Så ja....20h arbete lönar sig.
Och självförsvar. Var där med AK..och jag slog nog stackarn gul och blå. Jag är hårdhänt. Tyvärr. När man skulle låtsas strypa varandra tog jag tag.
Imorn midsommar.
Happ...Regn o skit. Tvingar killen att umgås med sina vänner...som vanligt. Jag kanske hänger på,kanske inte.
Jobbiga är att hela 2a lång e stängd imorn...märkligt nog.