MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

FAS 3

Kategori: Allmänt

Måste beklaga mig igen. Och igen.
Vad är fas3??? Jo, ett sätt för folk att tjäna pengar på stackars människor som har haft det svårt..
Vad får de göra, de där stackars människorna?
Sitta vid en dator och uggla eller jobba ihjäl sig.
Läst massa forum. Det är emot lagen att folk ska jobba inom fas3, eller vad det var.
Jo,men det är ju det folk gör,inom praktik eller aktivitet. Och får man lön? NEJ!

Man borde se till att vi kommer ut lite,promenader,lite gympa,komma ut i naturen,för folk som mått dåligt kan ju inte må bättre av att bara sitta framför en dator? vill man att folk ska må bättre ska man ju göra nåt "kul"....små hobbysar.
Jag vill oxå starta en fas3 verksamhet.
Då skulle det inte innebära 40h framför en dator direkt.
 
Jag menar..
Vad får fölk ut utav att spela patians 40h/v?
Visst..man ska söka jobb 8h/dag. det går ju inte..
Ologiskt.
Med den stora arbetslösheten vi har idag är det inte så kul att få nobb varje dag...dag in dag ut.
För så är det.Man tappar ju all självförtroene.Vore bra att kombinera lite kurser med att söka jobb. 
Ungdomsarbetslösheten är ENORM.
Folk som är över 35 är för "gamla"
Har man barn är man ett hinder.
Så då får man sitta här.
2013....dagens sanning
 
Plus ett evigt jagande av FK och AF varje vecka..Inte konstigt att folk blir utbrända.
För mig känns d som att jag har gått in i väggen. Utbildning får jag inte. Jobb får jag inte.Och tro mig..jag söker massor! Massor!!!