MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Toyota Urban vs Morotskaka

Kategori: Allmänt

Ja,under veckan har jag fått testköra en Toyota Urban Cruiser.
Seg i starten. Som att försöka att få en 90 åring att springa snabbt. Men sen kom den igång. Finesser? Njae...tyckte min bil var modernare i vissa saker.Bagage? Har den ens ett? Fick in min hand..typ.
Men nu är min pärla tillbaka o jag är nöjd. Kollar dock på nyare bilar.Vill ha 1000 finesser..Men tusen finesser innebär även 1000 nya problem,1000 nya utgifter.
Man är aldrig nöjd.
Sen på kvällen blev det bakdax.
MOROTSKAKA. Mums vad gott...Jag e bra...Jag ska bli baktant.
Sen hade jag lite lammbesök,han GICK hit hemifrån. i Kylan.Herre....
Imorn är man i Borås. Jönköping sket sig,Jag som planerade in det.Men men..
Borde städa lite oxå,men jag är handikappad. Ja,jag stängde bildörren igår...med fingret emellan. Blod o tårar,plus en unge som skrek och var trotsig. Det gjorde inte saken bättre. Tur att hon bara är sån dag ett o dag 2 efter hämtning. Sen är det bra.Sen gäller humor o disciplin.Att lyssna och prata.
Ne,nu blir det nudlar o lite tv.
Hoj
/4425

Kommentarer


Kommentera inlägget här: