MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Nice Week

Kategori: Allmänt

Förra fredagen var jag hemma hos AK.Drack gott sen drog vi t stan. Stötte på FÖRDOMAR.
En "fin"kille kom fram till mig o kommenterade just mina gaddar. Såg ner på mig ett bra tag,tills vi började prata
ordentligt. Sen bytte vi nummer o har hörts av lite under veckan. Han gillade mig.
Man ska inte döma....

Lammet har hört av sig varje dag hela veckan..Hmm?!?! Han kom hem t mig i tisdags...glodde lite tv
ihop typ.

Sen har jag bara bakat o bakat. Frallor o bröd. Besökt massa affärer,glott på skit o haft en trevlig vecka med min tös. Herre..vill inte att hon växer upp..VILL INTE. Kul att höra "älskar dig" varje dag,alla kramar
mm.
Ikväll blir d lugnt. Imorn får jag besök på förmiddagen av vännerna sen på e.m. ska vi till mor o så får hon äntligen sova över. var ju jätte länge sen nu. Och jag..jag ska väl ta mig en öl tror jag.
Är inte så sugen dock....blivit en hemmafru ju...Åt mig själv.
Nu sitter man på skolan...Ganska kul.Sjukt gäng.Snygg lärare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: